Veel gestelde vragen

​Heeft u een vraag? Kijk dan eerst bij de veel gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan contact op met onze klantenservice.

Gegevens klantenservice:

E-mailadres: info@sympharma.nl

Bestellen

1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Selecteer het artikel naar keuze.

Stap 2: Vul bij aantal de hoeveelheid in.

Stap 3: Klik op 'in winkelwagen' als u nog verder wilt winkelen. Klik op 'nu kopen' als u direct wilt afrekenen.

Stap 4: Bij het afrekenen vult u de gevraagde gegevens in. Wij gaan te allen tijde heel zorgvuldig om met uw privacy en persoonsgegevens.

Stap 5: Bij bezorgwijze kiest u de gewenste bezorgwijze.

Stap 6: Bij betaling kiest u de gewenste betalingswijze.

Stap 7: U controleert alle gegevens en plaatst uw bestelling.

2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als u uw bestelling voor 15.00 uur heeft besteld, dan wordt deze nog dezelfde dag aan PostNL afgeleverd voor bezorging. In principe wordt uw bestelling dan de volgende dag

3. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

4. Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

De prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDeal of met creditcard.

 
 

Bezorgen

Al onze bestellingen worden door PostNL bezorgd bij uw thuis. 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wij verpakken uw bestelling zodanig in, dat het door uw brievenbus past. U hoeft hiervoor daarom niet thuis te zijn.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen dan mijn thuisadres?

Het is inderdaad mogelijk om uw bestelling op een ander adres dan uw thuisadres te laten bezorgen. Hiervoor geeft u bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres op dan uw thuisadres.

Moet ik bezorgkosten betalen voor het bezorgen van mijn bestelling?

U hoeft bij ons geen bezorgkosten te betalen voor het bezorgen van uw bestelling. Dit is geheel gratis.

 
 

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website of door een e-mail te versturen naar onze klantenservice via het volgende e-mailadres: info@sympharma.nl. Wij zullen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

Klachten

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?

Dit kunt u doen door in het menu naar 'klantenservice' en dan 'klacht' te gaan. Daar vindt u een klachtenformulier. Deze kunt u invullen. Wij zullen ons best doen om samen met u een passende oplossing te vinden. 

 

Ruilen en retourneren